قبل
بعدی

کمپین تابستانی لاکچری لایف

تابستان امسال با کمپین تابستانی لاکچری لایف

در ماه‌های گرم سال، بسیاری از شرکت‌ها و برندها کمپین‌های تابستانه برگزار می‌کنند تا بتوانند بهترین گزینه‌ها را به مشتریان جدید و یا مشتریان قدیمی خود ارائه کنند. این کمپین‌ها شامل شرایط ویژه، هدایا، فروش‌های باور نکردنی و … می‌باشند. شرکت لاکچری لایف، برای تابستان ۱۴۰۳، کمپین ویژه‌ای درنظر گرفته است که در ادامه به توضیح کمپین تابستانی لاکچری لایف خواهیم پرداخت. پس تا آخر این مطلب با لاکچری لایف همراه باشید.

شرکت لاکچری لایف شما را به تور ۴ روز و ۳ شب در کشور قبرس شمالی دعوت می‌کند!
در این تور شما ترانسفر فرودگاهی رایگان خواهید داشت و می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی از این کشور زیبا لذت ببرید.

شرکت لاکچری لایف در کمپین تابستانه خود برای خریداران ملک در این کشور، اقامت رایگان برای خود خریدار و خانواده وی در یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره قبرس، هتل U-All، در نظر گرفته است.

علاوه بر موارد فوق، شما در این تور چند روزه، می‌توانید به بازدید از مکان‌های توریستی و تفریحی رفته و از تمامی پروژه‌های در حال ساخت و یا آماده بازدید کنید و ایده‌آل‌ترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید.

از ویژگی‌های دیگر این کمپین شرایط خرید فوق‌العاده می‌باشد و در این کمپین شما می‌توانید تنها با پیش پرداخت ۱۰ درصد و اقساط ۷ ساله بدون بهره، صاحب لوکس‌ترین خانه‌ها در کشور زیبا و امن قبرس شمالی باشید. توجه داشته باشید که خرید ملک در این کشور به پوند انگلیس، یعنی ارزشمندترین واحد پولی دنیاست. همچنین شرکت لاکچری لایف در پروسه اخذ اقامت نیز می‌تواند همراه و راهنمای شما باشد.

 

پخش ویدئو

و اما هدیه ویژه شرکت لاکچری لایف

درصورتی که در این کمپین از شرکت لاکچری لایف خرید کنید، دیزاین و فرنیش منزل شما نیز رایگان برای شما انجام خواهد شد.

تصمیم با تو، کل پروسه مهاجرتت با لاکچری لایف!

مهندس ائلیار سبحانی

جهت مشاوره در زمینه سرمایه گذاری در قبرس شمالی با این شماره تماس بگیرید: ۰۰۹۰۵۳۳۸۸۶۶۸۹۱

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی