خدمات شرکت لاکچری لایف

سرمایه‌گذاری در مستغلات

کشور قبرس شمالی یکی از جادویی ترین مکان‌های جهان می باشد  و سرمایه گذاری در مستغلات قبرس شمالی یکی از جذابیت‌های این کشور به شمار می رود. این کشور به پنجمین کشور امن جهان شهرت دارد.

پذیرش تحصیلی

کشور قبرس شمالی یکی از مقصد‌های مهاجرت برای دانشجویان ایرانی به شمار می‌آید. دانشجویان در صورت قبولی در آزمون زبان دانشگاه بلافاصله می‌توانند تحصیل خود را آغاز کنند.

امور مهاجرتی

مهاجرت به قبرس شمالی می‌تواند از روش‌های مختلفی انجام شود. از جمله این راه‌ها می‌توان به کار، تحصیل، خرید ملک، سرمایه‌گذاری، ثبت شرکت و ازدواج اشاره کرد.

سفارش خودرو از انگلیس

شرکت زندگی لوکس به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و افرادی که قصد مهاجرت به قبرس شمالی را دارند اقدام به ارائه خدمات خرید انواع اتومبیل کرده است.

تحصیل در ترکیه

کشور ترکیه، با داشتن دانشگاه‌های با کیفیت و هزینه‌های تحصیلی مناسب، یکی از مقاصد محبوب دانشجویان بین‌المللی است. این کشور با داشتن جذابیت خاصی برای دانشجویان از سراسر دنیا دارد.

اخذ اقامت دائم با خرید ملک

اگر شما نیز به فکر مهاجرت یا اقامت طولانی مدت در این کشور هستید؛ خرید ملک به عنوان آسان‌ترین راه محسوب می‌شود. شما پس از خرید ملک در قبرس شمالی می‌توانید به آسانی اجازه اقامت را دریافت کنید.

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی