هزینه های اجاره ملک در شهرهای مختلف قبرس شمالی:

اجاره خانه در قبرس شمالی مشابه اجاره در کشور ایران نیست. به این صورت که شما پس از اجاره ملک اغلب مبلغ کل اجاره سالانه را یکجا پرداخت می کنید. و البته در مواردی شما می توانید به صورت ماهیانه و یا شش ماهه خانه را اجاره کنید. مانند ایران که ما خانه را می توانیم رهن کنیم این شرایط در قبرس شمالی وجود ندارد و همانطور که در بالا گفته شد اجاره خانه به صورت سالانه یا ماهانه می باشد.

مبلغ اجاره در شهرهای مختلف قبرس شمالی متفاوت می‌باشد. این تفاوت نه تنها از نظر قیمت متفاوت است، بلکه از نظر نحوه پرداخت و نوع ارز پرداختی نیز متفاوت می‌باشد.

شهر گیرنه:

اجاره خانه در این شهر به پوند انگلیس دریافت می‌شود و قرارداد یکساله بسته می‌شود و اجاره را می‌توانید به صورت ماهانه پرداخت کنید. در شهر گیرنه اجاره بلند مدت ماهانه از 250 پوند انگلیس به صورت حدودی شروع می شود توجه شود که اجاره کوتاه مدت به صورت روزانه از مبلغ در حدود 90 پوند شروع می شود. عواملی مانند موقعیت محلی، موقعیت خود واحد و امکانات هر واحد مسکونی تعیین کننده قیمت نهایی هستند.

شهر نیکوزیا :

اجاره خانه‌ها به پوند انگلیس دریافت می‌شود و قراردادهای اجاره شش ماهه تایکساله هستند با امكان پرداخت اجاره به صورت ماهانه. در نیکوزیا اجاره بلند مدت ماهانه از حدود ۲۰۰ پوند انگلیس ( برای یک خانه دو خوابه متوسط ) واجاره کوتاه مدت از روزی ۳۵ تا ۷۰ پوند انگليس بستگی به مدت زمان و امکانات و موقعیت دارد.

فاماگوستا:

اجاره خانه‌ ها در شهر فاماگوستا به پوند انگلیس و یا معادل این ارز به لیر ترکیه می‌باشد و معمولا اجاره یکسال خانه همان اول دریافت می‌شود. اجاره بلند مدت در فاماگوستا برای یکسال از حدود ۱۶۰۰۰ لير شروع میشود ( به ندرت از این عدد پائین تر یافت میشود و بسته به عمر واحد های مسکونی متغییر میباشد ) ولی در کل پائین تر نیستند. اجاره کوتاه مدت در شهر فاماگوستا از روزی ۳۵ پوند انگلیس تا حدود 70 پوند انگلیس متغیر می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی