خرید خانه در قبرس با اقساط بلندمدت

فروش
  • £ 60,000
  • 50 - 70 meter - Sq Ft

Description

خرید خانه در قبرس با اقساط بلندمدت

خرید ملک در قبرس شمالی شاید آرزوی اول خیلی از افراد باشد اما برای انجام این کار تجربه کافی ممکن است نداشته باشند. قبرس یک جزیره مدیترانه ای با 320 روز آفتابی در سال است. قبرس جزیره ای است که برخی از تمیزترین آب‌های اروپا در آن جریان دارد. قبرس ترکیبی از جذابیت، کیفیت زندگی بالا و هزینه کم است. مناطق محلی مانند لیماسول پرجنب‌وجوش و بین‌المللی، پافوس جذاب و غنی از مناطق باستان‌شناسی، مرکز تاریخی و حمل‌ونقل لارناکا، نیکوزیا شلوغ و فرهنگی همه از جاذبه‌هایی هستند که بسیاری از افراد را به فکر خرید ملک در قبرس می‌اندازند. خرید ملک در قبرس و خرید مستغلات در این کشور یک فرآیند ساده است که مراحل آن در زیر آورده شده است:

  • رزرو ملک: این مرحله که اولین مرحله خرید ملک در قبرس است به این صورت است که خریدار یک ملک با قیمت مشخص را برای خرید رزرو می‌کند. خریدار ملک، هزینه رزرو غیر قابل استردادی را نیز پرداخت می‌کند و فروشنده، ملک را برای مدت زمان توافق شده از بازار فروش خارج می‌کند.
  • تعیین وکیل: اگرچه از نظر قانونی هماهنگ کردن با یک وکیل اجباری نیست، اما به شدت توصیه می‌شود که یک وکیل برای خرید ملک در قبرس تعیین کنید.
  • آزاد بودن سند ملک: وکیل خریدار، بررسی‌های لازم را برای تأیید مالکیت ملک انجام می‌دهد تا در صورت آزاد بودن ملک قابلیت انتقال آن را تأیید کند.
  • مذاکره و اجرای قرارداد: وکیل خریدار قراردادهای فروش را بررسی (یا پیش‌نویس) می‌کند، در جریان مذاکرات شرکت می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که قرارداد به درستی اجرا شده است.
  • درخواست برای کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده: نرخ استاندارد مالیات بر ارزش افزوده ای که برای خرید املاک جدید و نوساز اعمال می‌شود، 19 درصد است. خریداران، واجد شرایط درخواست کاهش نرخ مالیات بر ارزش افزوده 5 درصدی برای اقامت اولیه، مشروط به شرایط و ضوابط هستند.
  • ثبت قرارداد فروش (CoS) در اداره ثبت اسناد و املاک (LRO): ثبت قرارداد فروش، حداکثر حمایت قانونی را برای خریدار فراهم می‌کند. پس از این مرحله، خریداران می‌توانند حتی قبل از صدور اسناد مالکیت جداگانه به نام خود، ملک را به صورت قانونی بفروشند.
  • مجوز خرید املاک غیرمنقول در قبرس: این نوع مجوز خرید ملک در قبرس فقط برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا اعمال می‌شود و باید فقط قبل از انتقال سند مالکیت انجام شود.
  • انتقال اسناد مالکیت: پس از آماده شدن اسناد مالکیت جداگانه، خریدار و فروشنده برای تکمیل انتقال، خود را به اداره ثبت اسناد و املاک معرفی می‌کنند. در صورت وجود، خریدار هزینه‌های انتقال را پرداخت می‌کند.

خرید املاک و مستغلات در قبرس همانطور که در بالا توضیح داده شد، یک فرآیند ساده است، در زیر به برخی از جزئیات به صورت دقیق نگاه می‌کنیم:

  • رزرو کردن ملک: هزینه رزرو بستگی به قیمت خرید دارد و معمولاً بین 5000 تا 10000 یورو متغیر است. نماینده یا وکیل شما مبلغ رزرو را تا زمان امضای قرارداد فروش نگه می‌دارد. پرداخت هزینه رزرو، ملک را از بازار خارج می‌کند و قیمت فروش را ثابت می‌کند.
  • قرارداد با وکیل: خدمات حقوقی می‌تواند شامل بررسی دقیق و یا آماده سازی CoS، مذاکره قرارداد، تبادل یا تکمیل قرارداد، ثبت CoS در LRO، نمایندگی در LRO برای انتقال عنوان و درخواست به مقامات مالیاتی برای کاهش مالیات بر ارزش افزوده باشد. برای اجازه خرید ملک غیر منقول در قبرس هزینه‌های قانونی برای بررسی و انتقال (از بررسی قرارداد تا اجرای قرارداد) معمولاً بین 2000 تا 5000 یورو یا 1 درصد قیمت خرید متغیر است.
  • اکیداً توصیه می‌شود که قبل از امضای قرارداد، بررسی‌های لازم راجع به ملک انجام شود. وکیل شما باید LRO را جستجو کند تا مشخص کند که فروشنده، مالک قانونی ملک است. برای املاکی که هنوز سند مالکیت جداگانه ندارند، وکیل شما می‌تواند با مقامات مربوطه بررسی کند تا برنامه ریزی و مجوزهای ساختمانی لازم را تأیید کند.

 

خرید خانه در قبرس شمالی - لاکچری لایف

مراحل خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس یکی از روش های سرمایه گذاری و اقامت به شمار می ‌رود. اخذ اقامت به وسیله خرید ملک در قبرس شمالی بر اساس مراحل متفاوت انجام خواهد شد. شما با خرید خانه در قبرس شمالی می توانید بعد از مدتی در این جزیره زیبا اقامت داشته باشید. برخی از مهمترین مراحلی که مربوط به خرید ملک در قبرس می باشد را باید بشناسید. یکی از مهمترین مسیر های سرمایه گذاری خرید ملک در قبرس شمالی است. خرید خانه در قبرس شمالی در صورتی که برای سرمایه گذاری باشد آثار اقامتی به همراه خواهد داشت.

یکی از روش های ساده اخذ اقامت دائم جزیره قبرس، خرید ملک در قبرس می باشد. متقاضی با خرید ملک در قبرس شمالی مزیت زیادی کسب می کند. او با همسر و فرزندانی که سنشان زیر ۲۵ سال است می تواند اقامت دائم قبرس را به دست بیاورد. یکی از مهمترین مزیت های اقامت با خرید خانه در قبرس شمالی این است که شما مجوز برای زندگی در این کشور به دست می آورید. برخی از مهمترین نکاتی که شما برای خرید ملک در قبرس باید با آنها آشنا باشید عبارت است از :

  1. شما برای خرید ملک در قبرس شمالی شرط حضوری نخواهید داشت.
  2. خرید خانه در قبرس شمالی به سرمایه ۳۰ هزار یورو نیاز دارد.
  3. فرد باید ابتدا ملک مورد نظر خود را انتخاب نماید پس از آن جهت خرید ملک در قبرس یک حساب بانکی در بانک های کشور قبرس افتتاح کند.
  4. مبلغ ملک را درون این حساب بریزد. پس از طی کردن تمامی مراحل قانونی، خرید ملک در قبرس شمالی انجام خواهد شد.
  5. پولی که در بانک وجود دارد برای خرید خانه در قبرس شمالی تحویل فروشنده داده خواهد شد. تمامی مراحل خرید ملک در قبرس شمالی نیاز است که در مدت ۲۱ روز بعد از قرارداد انجام گردد. در این صورت بعد از خرید خانه در قبرس شمالی، سند دریافت می کنید.

    مزایای خرید ملک در قبرس

    آیا شما قصد خرید ملک در قبرس را دارید. در صورتی که پاسخ بلی است باید بدانید که با خرید ملک در قبرس شمالی مزیت های زیادی دریافت می کنید. زمان خرید ملک در قبرس شمالی شما سرمایه گذاری سودآوری انجام می دهید. برای خرید خانه در قبرس شمالی به بهترین مراکز بروید. مهم ترین مزیت های خرید خانه در قبرس شمالی عبارت است از :

    1. به صورت قسطی خانه می خرید

    یکی از مهمترین مزیت های خرید ملک در قبرس این است که شما به صورت اقساطی می توانید ملک خریداری کنید. آیا شما می خواهید در یکی از کشورهای اروپایی ملک خریداری کنید ولی بودجه زیادی ندارید. خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. بسیاری از افراد به صورت اقساطی خرید خانه در قبرس شمالی را انجام می دهند. برای خرید خانه در قبرس شمالی باید تمامی خانه ها را بررسی کنید. در این صورت خرید ملک در قبرس شمالی را با آگاهی انجام می دهید.

    2.درآمدزایی با خرید خانه در قبرس

    درآمدزایی به وسیله خرید ملک در قبرس یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس شمالی است. صنعت گردشگری به عنوان اصلی ‌ترین صنعت کشور قبرس شناخته می شود. به همین دلیل اگر شما برای خرید خانه در قبرس شمالی اقدام کنید می توانید درآمد زیادی کسب نمایید. بعد از خرید ملک در قبرس شمالی آن را کرایه می دهید و سود زیادی از کرایه آن دریافت می‌کنید. بعد از اینکه تحریم ها نابود شدند، خرید ملک در قبرس رونق گرفت. شما با خرید ملک در قبرس شمالی سود زیادی کسب می کنید.

    قیمت خرید خانه در قبرس شمالی به موارد زیادی بستگی دارد. اگر شما بعد از خرید ملک در قبرس شمالی قصد فروش ملک را داشته باشید به راحتی می توانید اقدام کنید. دلیل سهولت خرید خانه در قبرس این است که سالیانه ۲۰ درصد سرمایه گذاری در این کشور افزایش می‌ یابد. به همین دلیل سریعتر برای خرید خانه در قبرس شمالی اقدام کنید. هزینه خرید ملک در قبرس شمالی بر اساس یورو است.

    3.اخذ اقامت

    اخذ اقامت به وسیله خرید ملک در قبرس از دیگر مزیت ها است. برای اخذ اقامت در این کشور خرید ملک در قبرس شمالی بهترین اقدام به شمار می‌ رود. اخذ اقامت به این وسیله خرید خانه در قبرس شمالی کار دشواری نمی باشد. بر خلاف بسیاری از کشورها که دارای شرط حضور هستند شما با خرید خانه در قبرس شمالی سریع اقامت قبرس را دریافت می کنید. برای اقامت کوتاه مدت خرید ملک در قبرس شمالی بهترین روش است. شما برای خرید خانه در قبرس شمالی باید بودجه تان را در نظر بگیرید.

    4.نیازی به تحویل مدارک خاصی ندارید

    یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس این است که مدارک زیادی تحویل نمی دهید. با خرید ملک در قبرس شمالی اسناد سپرده بانکی، پاسپورت و کپی آن، اسناد خرید ملک  و … را ارائه می دهید. اگر شما خرید خانه در قبرس شمالی را برای اقامت انجام دهید نیازی نیست که مدارک زیادی را تحویل دهید.

    5. دریافت سند با خرید ملک

    دریافت سند قطعی به عنوان یکی دیگر از مزیت های خرید ملک در قبرس می باشد. خرید ملک در قبرس شمالی اگر به صورت اصولی و قانونی انجام شود سند را دریافت می کنید. پس از خرید خانه در قبرس شمالی دولت سند تک برگ را ارائه می دهد. سند خرید ملک در قبرس شمالی موجب می گردد که مالکیت تان را به صورت رسمی تایید کنند. به وسیله این سند امکان ارث بردن ملک بعد از خرید خانه در قبرس شمالی وجود دارد.

    اگر به دنبال دریافت سریع اقامت در این جزیره زیبا هستید، خرید ملک در قبرس کاملاً ارزشش را دارد. برای سرمایه گذاری 350 هزار یورویی، شما و خانواده شما نه تنها یک خانه دوم زیبا، بلکه اجازه اقامت نیز دریافت خواهند کرد که به شما اجازه می‌دهد به طور قانونی در قبرس زندگی، کار و تحصیل کنید. سرمایه گذاری املاک در قبرس برای دریافت شهروندی مزایای زیادی دارد. با داشتن پاسپورت قبرس شما اجازه کارهای زیر را خواهید داشت:

    • حق زندگی، کار و تحصیل در قبرس یا هر جای دیگر در اتحادیه اروپا.
    • امکان جابجایی آزادانه کالاها، خدمات و سرمایه در منطقه اتحادیه اروپا.
    • پاسپورت قبرس از نظر تحرک جهانی در رتبه سیزدهم جهان قرار دارد. شما می‌توانید به بیش از 146 کشور بدون ویزا سفر کنید.

    اخذ اقامت با خرید ملک در قبرس شمالی

    بسیاری از افراد برای اخذ اقامت قبرس اقدام به خرید ملک در قبرس می‌ نمایند. شما با خرید ملک در قبرس شمالی می توانید در کمترین بازه زمانی اقامت این کشور را دریافت کنید. جهت خرید خانه در قبرس شمالی بهتر است که با افراد حرفه ای و متخصص در این زمینه مشورت کنید. مراکز خرید ملک در قبرس راهنمایی‌ های لازم را به شما ارائه می دهند. به همین دلیل شما می توانید خرید ملک در قبرس شمالی را به صورت اصولی انجام دهید. برای خرید خانه در قبرس شمالی بسته به نوع خانه و متراژ خانه هزینه متفاوتی را باید پرداخت کنید.

     

خرید خانه در قبرس شمالی - لاکچری لایف قبرس

 

قبرس دارای یک برنامه شهروندی است که آن را از طریق سرمایه گذاری در این کشور اجرا می‌کند. با استفاده از این طرح می‌توانید شهروندی قبرس را در حدود شش ماه دریافت کنید. برای اینکه در این طرح واجد شرایط شوید نیاز است که یک سرمایه گذاری 2 میلیون یورویی در املاک  و مستغلات این جزیره انجام دهید. اخذ شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بسیار سودمند است زیرا پاسپورت قبرس به طور موثر به شما حق زندگی، کار و تحصیل در هر نقطه از قبرس و اتحادیه اروپا را می‌دهد. این یک فرصت فوق العاده است که می‌تواند به فرزندان خود منتقل کنید و به آنها فرصت بیشتری بدهد.

بهترین بخش این برنامه این است که اکثر املاک قبرس برای فروش با قیمت‌های بازار رقابتی، با بازده سرمایه گذاری پیش بینی شده بسیار و پتانسیل درآمد اجاره ای با ارزش ارائه می‌شوند. سرمایه گذارانی که به دنبال دریافت شهروندی قبرس از طریق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستند، خوشحال خواهند شد که بدانند می‌توانید چندین ملک را به طور همزمان خریداری کنید تا ارزش سرمایه گذاری مورد نیاز در املاک و مستغلات را ایجاد کنید.


خرید خانه در قبرس شمالی به صورت اقساطی

شاید در نگاه اول خرید ملک در یک کشور اروپایی برای هر فردی غیرقابل تصور باشد اما اگر بدانید که می‌توانید به صورت اقساطی در این کشور صاحب خانه شوید، نگرانی شما کم تر خواهد شد.یکی از مهمترین مزیت های خرید ملک در قبرس این است که شما می توانید به صورت قسطی ملک و خانه خریداری کنید. بسیاری از افراد برای خرید ملک در قبرس شمالی و خرید خانه در قبرس شمالی به صورت اقساطی اقدامات لازم را انجام می ‌دهند. برای خرید خانه در قبرس شمالی به صورت اقساطی باید به مراکز معتبر مراجعه کنید. تمامی نکات خرید ملک در قبرس را باید رعایت نمایید. در صورتی که خرید ملک در قبرس شمالی را از طریق شرایط قسطی انجام دهید سرمایه‌ گذاری تان سودآور خواهد بود.

خرید ملک در قبرس به صورت اقساطی پروسه ای است که روال خاص خود را دارد و باید به دقت انجام شود. شرکت لاکچری لایف در زمینه خرید ملک در قبرس به صورت اقساطی اطلاعات و تجربیات جامع و وسیعی دارد. با هر شرایط مالی که هستید تنها کافی است با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در این راه به شما کمک بکنیم.

موقعیت پروژه: قبرس شمالی،اسکله، Long Beach


آپارتمان های 1 خوابه: 53 تا 60 متر
شروع قیمت از 60000پوند
آپارتمان های 2 خوابه: 77 تا 91 متر
شروع قیمت از72000 پوند
ویلاهای مستقل 2 خوابه تریپلکس 98 متر با 31 متر تراس
شروع قیمت از 125000پوند
ویلاهای مستقل 3 خوابه تریپلکس 126 متر با 43 متر تراس
شروع قیمت از 137000پوند

ویژگی های منحصر بفرد پروژه:
پروژه ای در 90 هکتار زمین، شامل 10 بلوک با طراحی و متراژهای متفاوت، متناسب با هر نوع سلیقه.شامل 1122 واحد مسکونی استودیو، آپارتمان، پنت هاوس، ویلا های مستقل و مغازه.


امکانات و تسهیلات پروژه:
– 3 استخر
– رستوران، کافه
– زمین تنیس
– مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی
– داروخانه/بانک/صرافی/مراکز خرید
– زمین بازی کودک
– آرایشگاه


تاریخ تحویل پروژه :
فاز اول در آگوست ۲۰۲۲
فاز دوم در آگوست ۲۰۲۳
فاز سوم در آوریل ۲۰۲۴


 

موقعیت پروژه:
– 10 دقیقه فاصله تا شهر فاماگوستا
– 40 دقیقه فاصله تا فرودگاه بین المللی ارجان
– 5 دقیقه فاصله تا مراکز درمانی


شماره های تماس و ارتباط از طریق واتساپ جهت مشاوره سرمایه گذاری در قبرس شمالی :

۰۰۹۰۵۳۳۸۸۶۶۸۹۱ مهندس ائلیار سبحانی

جزئیات

قیمت : £ 60,000
شهر : Iskele
متراژ : 50 - 70 meter -
متراژ نمایشی : 53
وضعیت : در دسترس
نوع ملک : آپارتمان
هدف : فروش
وضعیت : در دسترس
حمام و سرویس بهداشتی : 1
کشور : قبرس شمالی
شناسه ملک : 3301

امکانات

رستوران / کافه
بار
زمین بازی کودکان
استخر روباز
باشگاه ورزشی
پارکینگ خودرو
بالکن
پنجره دو جداره UPVC
نگهبانی 24 ساعت
حمام ترک
استخر سرپوشیده
سونا / جکوزی
سیستم گرمایش مرکزی
ژنراتور
دوربین امنیتی
سیستم تهویه هوا
سیستم اطفاء حریق
درب ضد سرقت

جستجوی مکان بر روی نقشه

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی