ویلاهای دوبلکس ۳ خوابه واقع در منطقه مسکونی و توریستی ینی بغازایچی

فروش
  • £ 585,000
  • بیش از ۱۲۰ متر - Sq Ft

Description

این ویلاها در مجموعه های کاملا منحصر بفرد و آرام شامل ۱۰ ویلای مستقل دوبلکس و يك طبقه (۳ خوابه و ٤ خوابه) و ۶ آپارتمان ۱ خوابه و ۲ خوابه واقع شده‌است. در این مجموعه هر بلوک ویلایی دارای باغچه اختصاصی و یا روف گاردن اختصاصی برای هر واحد می‌باشد و دارای کافه و رستوران عمومی متعلق به مجموعه و استخر عمومی می‌باشد.

از این منطقه تا مرکز شهر فاماگوستا ۲ دقیقه فاصله می‌باشد. ویلاهای دوبلکس ۳ خوابه واقع در منطقه مسکونی و توریستی ینی بغازایچی دارای محله‌ای خانوادگی و به دور از شلوغی شهر و شلوغی مجموعه‌های مسکونی-توریستی است.

این مجموعه دارای سازنده‌ای قابل اعتماد و متعهد به کیفیت می‌باشد که دارای سابقه درخشان در لوکس‌سازی با قیمت‌های مقرون به صرفه است.

مشخصات داخلی ویلاهای دوبلکس ۳ خوابه ینی بغازایچی:

این ویلاها دارای ۲۱۹ مترمربع زیر بنا، ۱۳/۹۵ مترمربع تراس است و در یک زمین ۳۰۰ متری واقع شده است.

همچنین نما خارجی شیک و مدرن همراه با طراحی منحصر به فرد می باشد.  آشپزخانه دارای کابینت های بزرگ و مدرن هایگلاس فول ام دی اف آلمانی همراه با جزیره می‌باشد.

لاندری روم، پنجره‌های قدی دو جداره بزرگ، عایق حرارت و سرما، تراس روباز و سرپوشیده، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی بهینه، سرویس بهداشتی توکار و هنگ وال شامل امکانات این مجموعه می‌باشد.

اتاق خواب مستر مجهز به واکینگ کلوزت و سرویس بهداشتی و همچنین سیستم دوش توکار همراه با کابین شیشه ای بوده و تمامی اتاق ها دارای کمد دیواری می باشد.

امکانات اختیاری:

در این ویلا ها امکان اضافه کردن استخر اختصاصی، شومینه و باربیکیو  و حتی طراحی داخلی و مبله کردن واحدها در صورت درخواست مالک امکان پذیر می باشد.

جزئیات

قیمت : £ 585,000
شهر : Famagusa
اتاق : 3
متراژ : بیش از ۱۲۰ متر -
وضعیت : در دسترس
نوع ملک : ویلا
هدف : فروش
وضعیت : در دسترس
کشور : قبرس شمالی
شناسه ملک : 12823

امکانات

رستوران / کافه
بار
زمین بازی کودکان
استخر روباز
پارکینگ خودرو
بالکن
پنجره دو جداره UPVC
نگهبانی 24 ساعت
سیستم گرمایش مرکزی
ژنراتور
دوربین امنیتی
کابینت های گلاس

Compare Listings

عنوان قیمت وضعیت نوع منطقه هدف اتاق های خواب حمام و سرویس بهداشتی